مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 16:552015-10-09سياسي

لزوم پاسخگویی آل سعود به افکار عمومی و جهان اسلام


آل سعود باید در برابر افکار عمومی و جهان اسلام پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ،نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم سنتی مذهبی نَشَلْجی ها در مشهد اردهال کاشان گفت:بیش از چهار هزار نفر از زائران بیت الله الحرام بخاطر بی تدبیری آل سعود جان باختند و این رژیم باید در برابر افکارعمومی و جهان اسلام پاسخگو باشد.

آیت الهس محسن قمی بر تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه منا تاکید کرد و افزود: این کمیته باید با حضور خانواده های داغدیده حجاج کشورهای اسلامی تشکیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسیر ما تسلیم شدن در برابر ظلم نیست وعربستان بداند اگر بخواهد زیاده خواهی کند، مردم و افکار عمومی دنیا، بخصوص جهان اسلام از این حوادث به راحتی نمی گذرند.

وی حماسه هایی همچون واقعه عاشورا ومشهد اردهال کاشان، به ما درس زندگی و پیروی از ولایت می آموزند، زیرا تنها یک حادثه عاطفی و احساسی نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با ظلم و تسلیم نشدن در برابر نامردی ها، درسی است که ما از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا گرفتیم.

مردم روستای نشلج مراسم سنتی مذهبی نَشَلْجی ها را هر ساله در هفتمین روز از سالروز شهادت سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) با مرثیه سرایی، نوحه خوانی و سینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی آل سعود به افکار عمومی و جهان اسلام

لزوم پاسخگویی آل سعود به افکار عمومی و جهان اسلام