مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 16:462015-10-09سياسي

استفاده از شیوه های غلوآمیز در مدیحه سرایی ایام محرم پرهیز شود


ائمه جمعه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردند: در مجالس عزاداری ایام محرم سبک مداحی متین و وزین باشد و از شیوه های غلوآمیز در مدیحه سرایی پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دهدشت ضمن توصیه به همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: امروز متاسفانه می بینیم انسان هایی که اهل نماز جمعه و جماعت اند، در مقابل منکرات سکوت می کنند.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر آن است که هر کس مرتکب گناهی شود و یا یکی از تکالیف واجب را ترک کند، بر هر شخص مطلع ای واجب است که وی را از ارتکاب گناه نهی کند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه همه مردم حق امر به معروف و نهی از منکر را دارند و می توانند هر کس را در هر مقامی امر و نهی کنند، خاطرنشان کرد: فراگیری شرایط امر به معروف و نهی از منکر واجب است، تا انسان در این امر مرتکب خلاف نشود.

حسینی به ضرورت وجود سخنرانی در مراسم های سوگواری اشاره کرد و افزود: حذف سخنرانی از مجالس ترحیم جنایت به فرهنگ و مردم است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به مباهله پیامبر اکرم(ص) با مسیحیان نجران، تصریح کرد: مردم نجران که حاضر به پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شیوه های غلوآمیز در مدیحه سرایی ایام محرم پرهیز شود

استفاده از شیوه های غلوآمیز در مدیحه سرایی ایام محرم پرهیز شود