مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 16:212015-10-09اقتصادي

افزایش قیمت نفت به 70 دلار در سال آینده میلادی


گروه انرژی پیرا که یک سال پیش سقوط قیمت نفت را پیش بینی کرده بود هشدار داد افت فعلی قیمت ها در بازار زمینه را برای افزایش قیمت به 75 دلار در طی 2 سال آینده فراهم می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از رویترز، گروه انرژی پیرا که پیش بینی هایش به دقت در بازار دنبال می شود، و یک سال پیش نیز سقوط قیمت نفت را پیش بینی کرده بود، روز پنجشنبه هشدار داد که افت فعلی قیمت ها در بازار زمینه را برای افزایش قیمت به 75 دلار در طی 2 سال آینده فراهم می سازد.

گری راس، موسس و مدیر اجرایی گروه پیرا که در سمینار سالانه این گروه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد سخن می گفت چشم اندازی افزایشی تر از آنچه که بسیاری از مدیران صنعتی و بانک ها نظیر گلدمن ساکس برای قیمت نفت پیش بینی می کنند، ترسیم کرد.

راس پس از سخنرانی در این کنفرانس به خبرنگاران گفت: ما باید در طول یک سال شاهد قیمت 60 تا 70 دلاری برای نفت باشیم تا شاهد بارور شدن عرضه مورد نیاز برای سال های 2017 و 2018 باشیم.

پیرا پیش بینی کرده که قیمت نفت تا پایان سال 2016 به 70 دلار برسد و سال بعد بشکه ای 75 دلار معامله شود.

چشم انداز گروه پیرا در تضادی آشکار با پیش بینی جدید موسسه گلدمن ساکس است که پیش بینی کرده بود قیمت های پایین برای مدت طولانی تری تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نفت به 70 دلار در سال آینده میلادی

افزایش قیمت نفت به 70 دلار در سال آینده میلادی