مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:512015-10-09اجتماعي

فرماندار چالوس: جاده چالوس به‎علت بارندگی شدید مسدود شد


جاده چالوس به‎علت بارندگی شدید مسدود شد.

- " در شهرستان چالوس، از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل شدت بارندگی در منطقه خبر داد و اظهار کرد: به دلیل شدت بارش از دیشب و مه‎گرفتگی در قسمت بالادست جاده چالوس، این جاده بسته شد.

وی با اشاره به آب‎گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‎ها، افزود: آبگرفتگی در معابر و حیاط برخی از منازل مسکونی در منطقه اشکاردشت چالوس و طغیان رودخانه‎ها در روستاهای مهدی‎آباد، خرمنه و علی‎آباد اتفاق افتاد که با اقدام به موقع شهرداری و بخشداری مشکلی رخ نداد.

فرماندار چالوس با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، تصریح کرد: اگرچه در مسیر کمربندی چالوس به نوشهر، منطقه پارک فین، مسیر خط هشت، خیابان‎های کوروش و فرهنگ نیز شدت آبگرفتگی بالا بود اما خوشبختانه مشکل اساسی در این زمینه ایجاد نشده است.

این مسئول با اعلام اینکه ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش کامل هستند، بیان کرد: در صورت ادامه بارندگی ممکن است طغیان بیشتر رودخانه‎ها و بروز سیل را در شهرستان شاهد باشیم، بنابراین از شهروندان و مسافران می‎خواهیم تا از توقف در کنار رودخانه‎ها پرهیز کنند و همچنین مردم و مسئولان در اجرای اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس: جاده چالوس به‎علت بارندگی شدید مسدود شد

فرماندار چالوس: جاده چالوس به‎علت بارندگی شدید مسدود شد