مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:512015-10-09فرهنگي

یازدهمین سرو خانه هنرمندان به علی نصیریان رسید


در یازدهمین شب خانه هنرمندان نشان سرو این مجموعه به علی نصیریان تقدیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، در این مراسم که چهره هایی چون مجید سرسنگی، محمدعلی نجفی، دکتر محمد سریر، مسعود جعفری جوزانی و داوود فتحعلی بیگی، علی نصیریان با اشاره به پنجاهمین سالگرد تاسیس سنگلج و نبود هیچ برنامه ای از طرف مرکز هنرهای نمایشی برای این رویداد، گفت: این سالن مظلوم پایین شهر پایه گذار تئاتر ایرانی نو پس از 28 مرداد 1332 است.

در این مراسم بازیگران هزاردستان با اشاره به چگونگی علاقه مندیش به تئاتر، ریشه آن را در تعزیه دانست و تصریح کرد آنچه در تعزیه جذاب بود، جذابین نمایش بود چرا که واقعه را می دانسته است.

او سپس به خاطره ای از یک مجلس سیاه بازی در یک عروسی اشاره کرد که در آن سیاه در فرار از دست اربابش از یک درخت تبریزی بالا رفته است و چنین رفتاری تنها از بداهه نشأت گرفته شده است.

نصیریان که در این نکوداشت مورد تقدیر شهردار تهران قرار گرفته بود اظهار کرد هیچگاه به این فکر نمی کرده است روزی توسط شهردار یک شهر تقدیر شود و تاکید کرد تئاتر را برای آنکه دوست داشته انتخاب کرده است.

وی با صحبت مفصلی درباره بازیگری و ارائه اندرزهایی به بازیگران جوان گذری به خاطرات سریال سربداران داشت و گفت: بازیم در سربداران مورد نقد واقع شد که چرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سرو خانه هنرمندان به علی نصیریان رسید

یازدهمین سرو خانه هنرمندان به علی نصیریان رسید