مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-09سياسي

مذاکره با کسانی که مقابل دین ایستاده اند، ممنوع است


مقام معظم رهبری و مراجع تقلید با کسی خصومت شخصی ندارند ولی هر کسی که در مقابل دین بایستد و قصد تقسیم کشورهای مسلمان را داشته باشد دلیلی ندارد با این افراد مذاکره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به روز خانواده اظهار داشت: متأسفانه از روش اسلامی دور شده ایم و باید به همان زمان برگردیم و اگر این مهم اتفاق روی ندهد، روزبه روز به فساد در خانواده ها نزدیک تر می شویم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید از نشانه های ما این است که از جنس خودتان جفت قرار دادیم تا به وسیله یکدیگر آرامش پیدا کنید، افزود: همه موجودات جفت هستند اما برای آن ها نگفته است در کنار یکدیگر به آرامش می رسید.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه محبت را خداوند خلق کرده است، تصریح کرد: در حقیقت محبت، مخلوق خدا بوده و محور آرامش است، زن و مرد باید تلاش کنند که این محبت رنگ نبازد و یکدیگر را آزرده خاطر نکنند.

وی با بیان اینکه از هر 5 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود، خاطرنشان کرد: این روند باید به گونه ای باشد که از هر هزار ازدواج هم یک طلاق پیش نیاید، این ها همه به این دلیل بوده که روش زندگی ما عوض شده است، باید خیلی از چیزها را ندیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با کسانی که مقابل دین ایستاده اند، ممنوع است

مذاکره با کسانی که مقابل دین ایستاده اند، ممنوع است