مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-09اقتصادي

رکود اقتصادی و زمینه های نگارش نامه 4 وزیر


از نگاه اکثر کارشناسان، نفس حرکت نامه وزرای محترم اقتصاد و صنعت، معدن، تجارت و رفاه و دفاع به رییس جمهور بسیار پسندیده و قابل تحسین است و اظهار امیدواری کرده اند این سنت حسنه انتقاد از عملکرد خود، - به سایر وزارتخانه ها و سازمان ها نیز تسری پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار و تحلیل هایی درباره نامه 4 وزیر کابینه به شخص رییس جمهور هستیم.

روز یک شنبه هفته جاری نامه وزرای اقتصاد، کار، صنعت و دفاع خطاب به دکتر روحانی در رسانه ها منتشر شد که این وزرا با اشاره به افت 180هزار میلیاردی ارزش بازار بورس اوراق بهادار در حدفاصل دی ماه سال 92 تا شهریور ماه سال جاری، نسبت به تبدیل شدن رکود اقتصادی به بحران اقتصادی هشدار داده اند.

در نامه مشترک علی طیب نیا، محمدرضا نعمت زاده، علی ربیعی و حسین دهقان، وزرای اقتصاد، صنعت، کار و دفاع به حسن روحانی رییس جمهور آمده است: همان طور که مستحضرید از دی ماه 1392 تاکنون بازار سرمایه متاثر از تحولات و متغیرهای کلان بین المللی و داخلی ازجمله کاهش بهای نفت و کالای اساسی ازجمله فلزات و هم چنین تحریم ها و برخی تصمیمات و سیاست های ناهماهنگ دستگاه ها در داخل کشور، شاهد افتی کم سابقه گردیده است به نحوی که از دی ماه سال 1392 تاکنون ظرف مدت 19 ماه ارزش بازار بر اساس شاخص قیمت 42 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود اقتصادی و زمینه های نگارش نامه 4 وزیر

رکود اقتصادی و زمینه های نگارش نامه 4 وزیر