مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 12:512015-10-09فناوري

برنامه افزایش ظرفیت اینترنت ایران تدوین شد


رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش برای ارتقاء ظرفیت اینترنت بین الملل از 2 به 8 ترابیت بر ثانیه تا سال 2017 و 16 ترابیت تا پایان سال 2020 برنامه ای تدوین شده در این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، محمود خسروی که به عنوان سخنران ویژه کنفرانس ظرفیت اوراسیا 2015 ترکیه در جمع نمایندگان کشورهای این منطقه سخن می گفت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان فراهم آورنده اصلی Core مرکزی شبکه مخابراتی ایران وظیفه تامین شبکه Backbone را دارد، گفت: در واقع بستر اصلی تمامی اپراتورهای ثابت و سیار داخلی، منطقه ای و بین المللی را فراهم می کند.

وی گفت: استقبال جمعیت جوان و بازار فعال مخابراتی ایران از اینترنت با ظرفیت بالا و کیفیت سرویس خوب، زمینه لازم جهت رشد و توسعه زیرساخت های ارتباطی در این کشور را فراهم کرده است.

معاون وزیر ارتباطات درباره سیاست های توسعه ای شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش برای ارتقاء ظرفیت اینترنت بین الملل از 2 به 8 ترابیت بر ثانیه تا سال 2017 و 16 ترابیت تا پایان سال 2020 برنامه ای تدوین شده در این شرکت است.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: توسعه شبکه برای افزایش ترانزیت بین الملل از 300گیگابیت بر ثانیه به 20 ترابیت در 2017 و 30ترا تا سال 2020 را پیش بینی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه افزایش ظرفیت اینترنت ایران تدوین شد

برنامه افزایش ظرفیت اینترنت ایران تدوین شد