مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 12:062015-10-09اجتماعي

پیاده روی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تهران برگزار شد


پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در پارک لاله تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"؛ مراسم پیاده روی بازنشستگان که به همت سازمان تامین اجتماعی و شهرداری منظقه 6 تهران در پارک لاله تهران برگزار شد و صدها نفر از بازنشستگان مسیری به طول 200 متر را پیاده روی کردند.

در این رابطه سید تقی نوربخش؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در این مراسم حضور داشت ضمن سخنرانی در این مراسم در حاشیه این پیاده روی، پای درد و دل و مشکلات بازنشستگان نشست و قول بهبودی مشکلات را به بازنشستگان داد، همچنین در حاشیه این مراسم بازنشستگان مشکلات خود را با وزیر کار و رفاه اجتماعی مطرح کردند.

این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و در اواسط برنامه، گروه های موزیک و تواشیح برنامه های خود را برای بازنشسگان اجرا کردند، همچنین مسابقات جذاب و شاد برای حاضران برگزار شد و جوایزی نیز به بازنشستگان و سالمندان اهدا شد.

در پایان این مراسم از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز به دلیل زحمات وی در این سازمان تقدیر به عمل آمد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح تقدیری را به رسم یادبود به نوربخش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تهران برگزار شد

پیاده روی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تهران برگزار شد