مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 12:052015-10-09اقتصادي

الکترونیکی شدن صدور مجوزهای بخش دامی کشور


رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور، از اجرای طرح صدور مجوزهای بخش دامی به صورت الکترونیکی به صورت پایلوت در دو استان مازندران وقزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، محمدرضا صفری در آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشک و تجلیل از فعالان این بخش در سالن اریکه آریایی آمل برگزار شد، گفت: اجرای این طرح در راستای صدورمجوزهای هدفمند واصولی و براساس نیازواقعی هرمنطقه صادر وبه تدریج تا پایان امسال در همه استانهای کشور فراگیر خواهد شد.

وی افزود: نظارت بهتر و تسهیل در امر صدور پروانه ها از دیگر اهدافی است که با الکترونیکی شدن صدورمجوزها انجام خواهد شد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور، با بیان اینکه این سازمان با چهار برنامه محوری سلامت دام، تحقیق و پژوهش، اقتصاد سلامت محور و تمرکز بر آینده، حرکت رو به جلو را در پیش گرفته ، اضافه کرد: تحقیق و پژوهش از دیگر برنامه های سازمان نظام دامپزشکی کشور است که با جدیت دنبال می کنیم.

صفری، محور سوم را اقتصاد سلامت محور تولید ذکر کرد و گفت: در این زمینه باید دامپزشک مدیر تربیت کنیم زیرا بخش دولتی در این زمینه نیاز به پویایی دارد.

وی ادامه داد: تمرکز بر آینده و توسعه فعالیت های دامپزشکی محور چهارم برنامه های این سازمان است که در تامین اشتغال و سلامت جامعه تاثیر گذار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن صدور مجوزهای بخش دامی کشور

الکترونیکی شدن صدور مجوزهای بخش دامی کشور