مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 10:562015-10-09اجتماعي

بارندگی شب گذشته مازندران با بارش یک سال برخی استان ها برابری می کند


بارش های شدید مناطق وسیعی از استان مازندران را فراگرفت و میزان بارندگی صورت گرفته شب گذشته با بارش باران یک سال برخی استان های کم باران کشور برابری می کند.

- نوربخش داداشی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری"، اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران و وزش باد شدید شب گذشته، سقف اداره پیش یابی هواشناسی استان مازندران کنده شده و هم اکنون در اداره کل هواشناسی مازندران دچار حادثه شده ایم.

وی افزود: باد شدید همراه با بوران شب گذشته از 80 تا 110 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است که شهر ساری میزان وزش باد 95 کیلومتر بر ساعت، فرودگاه دشت ناز و بندر امیرآباد 110 کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: وزش باد شدید شهرهای فریدونکنار، بابل، قائم شهر و بخش وسیعی از منطقه هزار جریب نکا را دچار خسارت شدیدی کرده است.

داداشی بیان کرد: به دنبال این باد شدید، بارش های شدید مناطق وسیعی از استان را فراگرفت که میزان بارندگی صورت گرفته شب گذشته با بارش باران یک سال برخی استان های کم باران کشور برابری می کند.

مدیرکل هواشناسی مازندران، بیشترین میزان بارندگی شب گذشته تا امروز را مربوط به شهرستان های رامسر، ساری، نوشهر و بابلسر به ترتیب با 110، 53، 48 و 36 میلی متر اعلام و تصریح کرد: هم اکنون بارش شدید باران از غرب استان در شهرهای رامسر تا نوشهر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی شب گذشته مازندران با بارش یک سال برخی استان ها برابری می کند

بارندگی شب گذشته مازندران با بارش یک سال برخی استان ها برابری می کند