مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 09:452015-10-09سياسي

ابتکار: ایران رتبه اول «تنش آبی» در جهان را دارد


ابتکار بار دیگر با تاکید بر الگو شدن طرح همیاران آب در کشور، افزود: شاید این طرح بتواند با مستندسازی به یک الگوی بین المللی برای کشورهایی که درگیر مشکل در این زمینه هستند، - تبدیل شود.

معاون رییس جمهور گفت: طرح همیاران آب می تواند الگویی مناسب باشد و اکنون این طرح یک ضرورت برای کشور محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "معصومه ابتکار" بعدازظهر امروز (پنجشنبه) درجلسه مدیریت بحران آب استان کرمان با تشکر از گزارش و اجرای طرح همیاران آب در استان کرمان با بیان اینکه اراده خوبی در استان برای اجرای این طرح شکل گرفته است افزود: هر جایی که در مسیر درستی قرار بگیریم، باید خدا را شاکر بوده و نسبت به تحقق این اهداف و اجرای برنامه ها با جدیت و دقت کار را دنبال کنیم.

ابتکار تصریح کرد: این طرح باید با دقت و جدیت ادامه یابد زیرا اگر طرح همیاران آب کارآیی خود را حفظ کند می تواند موجب ایجاد امیدواری در مردم و کشاورزان شود و از این طریق است که می توان امید به ادامه حیات در روستاها و مناطق کشاورزی را به وجود آورد.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با بیان اینکه میزان آب مورد استفاده بیش از ظرفیت بارندگی و منابع موجود است اظهار کرد: اگر بخواهیم زیست بومی ما ادامه پیدا کند، نمی توانیم قوانین طبیعی و الهی را تغییر بدهیم و باید به نگاه اکوسیستمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: ایران رتبه اول «تنش آبی» در جهان را دارد

ابتکار: ایران رتبه اول «تنش آبی» در جهان را دارد