مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 07:202015-10-09اقتصادي

مخالفت حجتی باواگذاری اراضی خرمشهر برای توسعه طرحهای نفت


وزیر جهاد کشاورزی واگذاری 9 هزار هکتار از اراضی خرمشهر را برای توسعه پروژه های نفت غیرمنطقی و غیر قابل پذیرش خواند.

محمود حجتی عصر دیروز در جلسه بررسی مشکلات کشاورزی با اشاره به موارد مطرح شده حاضران گفت : بیشتر مطالب بیان شده نیازمند پیگیری و بررسی است که بخش اعظم این موارد به مطالبی مربوط است که تعهداتی داشته ایم و به آن عمل نکرده ایم و یا اینکه برآوردهای هزینه صورت گرفته برآوردهای اشتباهی بوده است.

وی به موضوع واگذاری 9 هزار هکتار از اراضی خرمشهر به وزارت نفت اشاره و آن را مردود اعلام کرد و گفت: طرح مربوط به وزارت نفت یا در حد ابلاغیه است و ارزش اجرایی ندارد یا اینکه مصوبه ای اشتباه است که باید اصلاح شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در هیج جا هزار هکتار اراضی برای میدان های نفتی نیاز نبوده و در هیچ نقطه ای برای برداشت از میادین نفتی، عرصه برای برداشت واگذار نشده است.

حجتی با بیان اینکه کل عرصه های نفتی در ایران در گذر تاریخ معادل 9 هزار هکتار نمی شود، تاکید کرد: در اینکه این طرح امری اشتباه است جای شکی نیست و مدیران کل باید از مصوبات دفاع ، موضوع را منعکس کنند و در سطح استان و اداره کل پیگیر این امر باشند.

وی درباره شهرک پرواربندی غیر فعال خرمشهر هم گفت: این مطلب بار ها بیان شده اما توجهی به آن نشده است که دامپروری چه در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت حجتی باواگذاری اراضی خرمشهر برای توسعه طرحهای نفت

مخالفت حجتی باواگذاری اراضی خرمشهر برای توسعه طرحهای نفت