مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 07:112015-10-09سياسي

فایل اثرانگشت 69 مفقود ایرانی به عربستان ارسال شد


معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه آخرین اقدامات وزارت امور خارجه برای تعیین وضعیت مفقودان فاجعه منا به ویژه دو دیپلمات ارشد و خبرنگار صدا و سیما را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاست خارجی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه ورود سرپرست حجاج ایرانی به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: آخرین اقدام انجام شده در خصوص تعیین وضعیت 69 مفقود، ارسال فایلی از اثر انگلشت آنان برای مقامات ذیربط عربستان سعودی است تا بتوانیم هر چه زودتر این 69 مفقود را تعیین وضعیت کنیم.

دو دیپلمات ایرانی، همچنان در فهرست مفقودان فاجعه منا وی درباره آقایان رکن آبادی و فهیما از دیپلمات های ارشد وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه همچنان این دو همکار عزیز ما در فهرست مفقودان قرار دارند و امیدواریم هر چه زودتر تعیین وضعیت بشوند و خانواده هایشان هم از نگرانی بیرون بیایند.

معاون وزیر امور خارجه ابراز امیدواری کرد طی حداکثر 48 ساعت آینده شاهد ورود بیش از 80 پیکر جانباخته دیگر به کشور باشیم.

امیرعبداللهیان درباره پیگیری های حقوقی وزارت امور خارجه درخصوص فاجعه منا گفت: پیگیری های حقوقی و سیاسی ما یک فصل ویژه از تلاش های دستگاه دیپلماسی را شامل می شود که از زمان حضور آقای ظریف در نیویورک بخش هایی از آن آغاز شد و از دیروز که وی وارد تهران شد جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایل اثرانگشت 69 مفقود ایرانی به عربستان ارسال شد

فایل اثرانگشت 69 مفقود ایرانی به عربستان ارسال شد