مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 05:062015-10-09سياسي

معاون فرماندار چالوس: جشنواره زوج های خوشبخت عامل استحکام خانواده هاست


معاون فرماندار چالوس با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در کشور گفت: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره های زوج های خوشبخت می تواند استحکام بنیان خانواده ها را تقویت کند.

- " از شهرستان چالوس، حمید محمدی فیروز پنج شنبه‎شب در دومین جشنواره زوج های خوشبخت که به همت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان برگزار شد، یکی از وظایف این کمیته را ایجاد بسترسازی برای مسائل اجتماعی دانست و اظهار کرد: مسائل اجتماعی اصلی ترین نیاز کشور محسوب می شود که نیازمند برنامه ریزی های اساسی در این زمینه است.

وی با اشاره به ناهنجاری هایی که در جامعه وجود دارد با تاکید بر توجه به مسائل اجتماعی در سیستم مدیریتی شهرستان، تصریح کرد: جشنواره زوج های خوشبخت می تواند ضمن تقویت توانایی زوج ها در توسعه مفاهیم ارتباطی و کسب رضایت در خانواده با کاهش حذف دغدغه ها، راهی برای ارتقای رفتار و بهبود رضایت طرفین برای رسیدن به خانواده ای شاد، آرام و سالم شود.

معاون فرماندار چالوس با اشاره به اینکه خانه و خانواده بنیان جامعه است، بیان کرد: آسیب به بنیان جامعه یعنی خسارت به توسعه، پیشرفت و تعالی و در یک کلام آسیب به ارزش های انسانی است.

این مقام مسئول تحکیم و تقویت نهاد مقدس خانواده در قالب برنامه های اجتماعی، آموزشی، تربیتی و بهداشتی را یکی دیگر از اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار چالوس: جشنواره زوج های خوشبخت عامل استحکام خانواده هاست

معاون فرماندار چالوس: جشنواره زوج های خوشبخت عامل استحکام خانواده هاست