مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 05:062015-10-09سياسي

امام جمعه بخش اسماعیلی: دشمنان در پی کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در محرم هستند


تمام سیاستمداران و نخبگان کشورهایی که با فرهنگ محرم مشکل دارند به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این ایام هستند.

- " از جیرفت، حجت‎الاسلام محمدحسین نوزایی شامگاه پنج شنبه در نشست هماهنگی هیئت های عزاداری بخش اسماعیلی با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و صفر اظهار داشت: فضای کشور به دلیل جان‎باختگان فاجعه منا یک هفته زودتر از محرم حسینی شد.

وی بیان داشت: بنا به فرموده پیامبر (ص) شهادت امام حسین (ع) حرارتی را در قلوب مسلمانان ایجاد می کند که تا قیامت باقی می ماند.

نوزایی با اشاره به تأثیر قیام عاشورا در تمام ابعاد زندگی انسان افزود: این قیام تمام شئون زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد و نباید تنها به برگزاری آیین ها و عزاداری ها اکتفا کرد، بلکه باید روح این حرکت بزرگ را در زندگی جاری ساخت.

امام جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به برنامه دشمن برای حمله به فرهنگ ناب محمدی، حسینی و علوی تصریح کرد: نخستین عاملی که موجب عصبانیت دشمن می شود، حضور فیزیکی مردم در مراسم های عزاداری است که تمام نقشه های آنان را که در اتاق های فکر برنامه ریزی شده است، نقش بر آب می کند.

نوزایی خاطر نشان کرد: هر گاه که محرم فرا می‎رسد، تمام سیاستمداران و نخبگان کشورهایی که با این فرهنگ مشکل دارند به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این ایام و بی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بخش اسماعیلی: دشمنان در پی کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در محرم هستند

امام جمعه بخش اسماعیلی: دشمنان در پی کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در محرم هستند