مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 03:352015-10-09بين الملل

فرانسه بر مشارکت صندوق بین المللی پول در کمک مالی به یونان تاکید کرد


وزیر دارایی فرانسه بر مشارکت صندوق بین المللی پول در تامین منابع مالی سومین طرح کمک به یونان تاکید کرد.

میشل ساپن، وزیر دارایی فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد شکی ندارد که صندوق بین المللی پول بالاخره در مرحله سوم کمک مالی به یونان مشارکت خواهد کرد.

در حالی که تاکنون، تنها کشورهای اروپایی اعلام آمادگی کرده اند تا کمک به یونان را ادامه دهند، صندوق بین المللی پول تاکید کرد تنها در صورتی در ارائه کمک 86 میلیارد دلاری به یونان شرکت خواهد کرد که اروپایی ها به کاستن از میزان بدهی های آتن متعهد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از لیما، وزیر دارایی فرانسه، که به منظور شرکت در مجمع عمومی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به پرو سفر کرده است، در عین حال تصریح کرد که هنوز توافقی در این زمینه به دست نیامده، اما شکی ندارد که صندوق بین المللی پول به حضور خود در روند کمک مالی به یونان ادامه خواهد داد.

ساپن در ادامه سخنان خود خطاب به خبرنگاران حاضر در حاشیه این نشست گفت: صندوق بین المللی پول در مذاکرات ماه ژوییه، در بررسی وضع اقتصادی این کشور و همچنین ارائه پیشنهادات کنونی شرکت داشته است .

این در حالی است که کمی پس از سخنان مقام فرانسوی، کریستین لاگارد، مدیر کل صندوق بین المللی پول تاکید کرد موضع صندوق تغییری نکرده و انتظار می رود یونانی ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه بر مشارکت صندوق بین المللی پول در کمک مالی به یونان تاکید کرد

فرانسه بر مشارکت صندوق بین المللی پول در کمک مالی به یونان تاکید کرد