مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 03:112015-10-08سياسي

پایداری نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب مهم ترین پیام مباهله است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیامی که از مباهله به دست می آید این است که نسبت به ارزش ها و آرمان ها و مبانی دین و انقلاب مستحکم باشیم گفت: - ملت ما هیچ گونه مسامحه روی ارزش ها و آرمان های اسلام انجام نمی دهد.

آیت الله محمود رجبی در گفت و گوبا خبرنگار تسنیم در قم"، بااشاره به پیام های مباهله و اهمیت این روز نزد مسلمانان اظهار داشت: مباهله نشان دهنده این موضوع است که مبانی فکری اهل بیت (ع) مستحکم است و مبانی اسلام دارای پایه های فکری مستحکم و مستدلی است که سبب شد تا رهبران این مکتب حاضر شدند جان خود را به میدان بیاورند و با مخلفان سر جان خویش به مباهله بپردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: در مباهله طرفین همدیگر را نفرین را می کنند و نفرین گروهی که حق هستند مستجاب می شود و طرف مقابل به هلاکت می رسد.

آیت الله رجبی با اشاره به اقدامات رسول خدا(ص) در راستای اثبات حقانیت دین اسلام عنوان کرد: پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) نسبت به مکتب اسلام و مستحکم بودن آن ایمان داشتند که حاضر به چنین مباهله ای شدند و در نقطه مقابل می بینیم نصاری نجران هنگامی که متوجه شدند که پیامبر (ص) برای دفاع از دین، خویشاوندان خود را آورده متنبه می شوند و حاضر به مباهله نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب مهم ترین پیام مباهله است

پایداری نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب مهم ترین پیام مباهله است