مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 00:062015-10-08سياسي

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: 180 نفر در جنوب کرمان پروانه نظام مهندسی دارند


مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: 180 نفر در جنوب استان کرمان دارای پروانه نظام مهندسی ساختمان هستند.

- محمد ساردویی در حاشیه برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان جنوب کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در جنوب استان کرمان 300 نفر عضو سازمان نظام مهندسی هستند که 180 نفر دارای پروانه نظام مهندسی ساختمان هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی به زودی نتایج اعلام خواهد شد، بیان داشت: ساماندهی امور مربوط به ساخت و ساز منازل مسکونی، تجاری و مشاوره ای مهندسی به مردم می تواند، سبب ایمنی بیشتر اماکن عمومی و منازل مسکونی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به نیاز منطقه جنوب استان کرمان به مجموعه نظام مهندسی قوی همراهی مهندسان منطقه با سازمان نظام مهندسی می تواند، گامی موثر در راستای توسعه، عمران و آبادانی جنوب استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان در حوزه انتخاباتی جنوب استان کرمان به میزبانی جیرفت در محل جهاد دانشگاهی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ 80032/ش10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: 180 نفر در جنوب کرمان پروانه نظام مهندسی دارند

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: 180 نفر در جنوب کرمان پروانه نظام مهندسی دارند