موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 23:062015-10-08سياسي

استاندار کرمان: همکاری مردم رمز موفقیت طرح همیاران آب کرمان است


همکاری مردم و به ویژه کشاورزان رمز موفقیت طرح همیاران آب استان کرمان است.

- " از کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران آب و طرح همیاران آب استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: طرح همیاران آب استان کرمان با مشارکت مردم و به ویژه کشاورزان قابل اجراست.

وی بیان داشت: طرح همیاران آب استان کرمان یک طرح دایمی است و ربطی به یک سال و دو سال ندارد و ما باید زودتر این کار را انجام می دادیم اما به علت های مختلف از جمله سهل انگاری و محافظه کاری انجام نشده است.

استاندار کرمان ادامه داد: در استان کرمان نفت نداریم و آب یکی از ثروت های ماست و آب برای ما کویری ها مهمترین کالاست  طرح همیاران آب با وجود همه کمبودهای مالی اما با همکاری همه دستگاه های اجرایی در حال اجراست.

رزم حسینی اضافه کرد: فرهنگسازی برای طرح همیاران آب از طریق ائمه جمعه و رسانه های استان کرمان در حال انجام است و رسانه هاف همکاری خوبی برای فرهنگسازی انجام می دهند و ائمه جمعه هم با مردم و کشاورزان در این زمینه صحبت می کنند و این اکر به اجرای موفق طرح همیاران آب کمک کرده است.

وی تصریح کرد: ما باید 800 هزار هکتار سطح زیرکشت کشاورزی استان کرمان را به 200 هزار هکتار کاهش دهیم، اما ارزش افزوده باید افزایش یابد و این با تولید کالاهای با مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: همکاری مردم رمز موفقیت طرح همیاران آب کرمان است

استاندار کرمان: همکاری مردم رمز موفقیت طرح همیاران آب کرمان است