مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 22:502015-10-08اجتماعي

هلال احمر ایران: تعیین تکلیف سایر جانباختگان منا تا 48 ساعت آینده


مرعشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مفقودان ایرانی حادثه منا گفت: بر اساس آخرین آمار سازمان حج و زیارت، 69 زائر مفقود داریم.

- رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تعیین تکلیف سایر جانباختگان حادثه منا بین 24 تا 48 ساعت آینده خبر داد و در عین حال گفت: خوشبختانه هیچ موردی از ویروس کرونا در بین زائران ایرانی دیده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید علی مرعشی که امروز به همراه چند نفر از تیم پزشکی هلال احمر از عربستان به کشور بازگشت، درباره حادثه منا و نحوه امدادرسانی نیروهای هلال احمر گفت: بعد از حادثه ناگوار منا نیروهای امدادی ما بلافاصله در صحنه حاضر شدند و علی رغم محدودیت هایی که در انتقال مجروحان وجود داشت آمبولانس های ما 400 مجروح را از محل حادثه به بیمارستان های سعودی و بیمارستان هلال احمر در منا منتقل کردند.

وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع مسائل درمانی زائران مجروح حادثه دنبال شد گفت: دیروز آخرین مجروح حادثه منا به کشور منتقل شد و ما دیگر مجروحی از حادثه منا در بیمارستان های عربستان نداریم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر تمام امکاناتی که در منا داشت را به دنبال این حادثه در اختیار زائران قرار داد که شامل امدادگران، تیم های تخصصی و کادر پرستاران جمعیت بود و سعی کردیم در اسرع وقت مجروحان حادثه در بیمارستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر ایران: تعیین تکلیف سایر جانباختگان منا تا 48 ساعت آینده

هلال احمر ایران: تعیین تکلیف سایر جانباختگان منا تا 48 ساعت آینده