مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 22:012015-10-08حوادث

کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی 34 درصد رشد داشته است


در حوزه کشفیات موادمخدر در سطح استان مرکزی 34 درصد رشد داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ کیومرث عزیزی امروز در همایش تجلیل از حافظان امنیت با اشاره به نقش تاثیرگذار پلیس در اسقرار امنیت در جامعه اظهار داشت: بخش نخست شعار هفته نیروی انتظامی امسال "اقتدار پلیس" به معنای قانون مندی پلیس است پلیس خود به قانون تمکین دارد و دیگران را نیز تشویق می کند نسبت به قانون تمکین داشته باشند.

وی افزود: پلیس به مردم توصیه می کند که نظم و انضباط اجتماعی را بپذیرند هنجارهای اجتماعی را پایمال نکنند و کمک کنند تا ناهنجاری در جامعه به وجود نیاید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: اقتدار پلیس به معنای مهربانی، رحمت و ملایمت در برابر شهروندانی است که حق و تکلیف را می دانند، به وظایف خود به عنوان یک شهروند عمل می کنند و به حقوق دیگر شهروندان احترام می گذارد.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس به این معنا است که پلیس در برابر افرادی که سبب ناهنجاری و ناامنی در جامعه می شوند به نمایندگی از مردم قاطعانه می ایستد و با آنها برخورد خشن دارد.

وی ادامه داد: همدلی و هم زبانی همین انسجام و وحدتی است که اکنون شما را در یگان های مختلف در این مکان و در کنار هم با هدفی معین جمع کرده است همه باید همدل و هم زبان باشیم تا بتوانیم تاکیدات مقام معظم رهبری را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی 34 درصد رشد داشته است

کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی 34 درصد رشد داشته است