مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:162015-10-08اقتصادي

احداث و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام در استان گیلان تسهیل می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: احداث و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام در استان گیلان تسهیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، علی منتظری با بیان نحوه طرح مشکلات و تقاضاهای واحدهای صنعتی برای بررسی در کارگروه رفع موانع تولید اظهار داشت: مدیران واحدهای تولیدی می توانند درخواست خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت منعکس کنند.

وی افزود: کارشناسان این سازمان پس از بررسی اولیه پرونده و دعوت از مدیران دستگاه های مرتبط، طی جلسات کارشناسی موارد را بررسی کرده و پرونده تشکیل شده جهت تصمیم گیری نهایی را به جلسات کارگروه رفع موانع تولید که به صورت هفتگی در سازمان برگزار می شود، تقدیم کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی خواست تا قبل از ارائه و طرح مشکلات خود، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر را به طور کامل مطالعه کنند و با شناخت کامل از حقوق قانونی خود نسبت به انعکاس مشکلات خود اقدام کنند تا روند رسیدگی به تقاضاها با دقت بیشتر و در زمان کوتاه تر انجام شود.

منتظری با تأکید بر دشواری های عرصه تولید و صنعت، خواستار مساعدت و همدلی مسئولان دستگاه های دولتی و بانکی برای هرچه موفق تر عمل کردن اجرای این قانون در استان شد و تصریح کرد: با ضوابط جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام در استان گیلان تسهیل می شود

احداث و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام در استان گیلان تسهیل می شود