مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:102015-10-08سياسي

معاون حوزه علمیه قم: ایران خط مقدم تبلیغ اسلام ناب


معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم گفت: در بین 54 کشور اسلامی در جهان، جمهوری اسلامی ایران به برکت اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در خط مقدم تبلیغ حقیقی اسلام ناب و اصیل قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی امروز در همایش طلایه داران اهل بیت(ع) در تربت حیدریه افزود: این موفقیت به نوع اندیشه معمار کبیر انقلاب باز می گردد که معتقد بودند تبلیغ اسلام منهای خشونت، باید نخستین شیوه رفتاری مسوولان در ایران باشد.

او گفت: بر اساس این اندیشه گرچه از مجموع یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان جهان 350 میلیون نفر شیعه هستند اما شیوه و منش راهبردی کشورمان، ایجاد وحدت بین فرق اسلامی است.

معاون حوزه علمیه قم افزود: همین رویه موجب شده مفتی های اهل سنت در کشورهای اسلامی نظیر مصر یا دیگر کشورهای غیراسلامی نظیر روسیه با حوزه های علمیه ما تعامل سازنده برقرار کنند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه گفت: تبیین امر به معروف و نهی از منکر، ارائه تحلیل های ارزشمند از فلسفه عزاداری و امتناع از عزاداری های منفی از دیگر مباحثی است که روحانیون باید با جدیت دنبال کنند.

در این گردهمایی یک روزه 350 نفر روحانی از شهرهای تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، بردسکن، زاوه، رشتخوار، خلیل آباد، بجستان و مه ولات حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حوزه علمیه قم: ایران خط مقدم تبلیغ اسلام ناب

معاون حوزه علمیه قم: ایران خط مقدم تبلیغ اسلام ناب