مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:062015-10-08پزشكي

درمان بیماری بدون توجه به بُعد فطری امری ناقص است


مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور طب اسلامی گفت: درمان بیماری ها از طریق تجویز دارو و بدون توجه به بعد فطری انسان امری ناقص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدمهدی اصفهانی در همایش طب مکمل و سنتی در هتل پارس مشهد اظهار داشت: درمان بیماران در طب جدید و طب اسلامی ایرانی باید مورد توجه پزشکان قرار داشته باشد.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور طب اسلامی افزود: برخی پزشکان اخلاق پزشکی را از بیم قانون رعایت می کنند اما پزشکان توجه به حقوق بیمار بیش از بیش مورد توجه قرار دهد.

اصفهانی عنوان کرد: در مکتب اسلام علاوه بر تامین نیازهای معنوی حرکت انسان به سوی تعالی از مهمترین اهداف زندگی است چرا که انسان در آموزه های الهی بر خلاف مکاتب غیرالهی در نقطه اوج و دارای هویت روحانی و جسمانی است.

وی با بیان اینکه در مکتب لاییک هدف زندگی تنها تامین نیازهای جسمی، روانی، اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی است، افزود: در دنیای امروز نقش انحراف از فطرت سلیم و گناه، در بروز بیماری دیده نمی شود در صورتی که گناه خود عامل بیماری است بنابراین دانش و یافته های علمی باید همراه با معنویت بکار برده شود.

اصفهانی تصریح کرد: درمان بیماری ها از طریق تجویز دارو و بدون توجه به بعد فطری انسان امری ناقص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماری بدون توجه به بُعد فطری امری ناقص است

درمان بیماری بدون توجه به بُعد فطری امری ناقص است