مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:062015-10-08اقتصادي

مدیرکل شیلات اردبیل: تولید آبزیان با تنوع گونه ها رویکرد اصلی است


تولید و پرورش آبزیان با تنوع گونه ها یکی از اهداف و رویکردهای اصلی سازمان شیلات و مدیریت استان اردبیل است که امیدواریم امسال به این هدف گذاری نزدیکتر شویم.

- " از اردبیل، میر آرمان واعظی عصر امروز در جریان بازدید معاون سازمان شیلات کشور از استخرهای تولید و پرورش آبزیان در اردبیل اظهار کرد: ما در حال حاضر 450 استخر پرورش آبزیان در استان اردبیل داریم که سالانه با تولید هفت تا هشت هزار تن محصول متنوع در این حوزه، قادر هستیم بخشی از نیاز بازار را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه تنوع گونه ای در پرورش آبزیان و رهاسازی بیش از 100 هزار ماهی سفید با وزن تا حدود پنج گرم مد نظر و مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در کنار رهاسازی بچه ماهی های گرمابی و سردابی در ترویج مصرف آبزیان یک تلاش فراگیر و جدی را شاهد و ناظر هستیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با رهاسازی بیش از 12 میلیون قطعه بچه ماهی شامل قزل آلای رنگین کمان، آمور و کپور سعی و تلاشمان بر پرورش و توزیع آبزیان با تنوع خاص در این حوزه است.

واعظی با یادآوری اینکه افزایش 20 درصدی تولید در حوزه آبزیان نتیجه یک حرکت مفید و مؤثر در بالا رفتن میزان تقاضا و افزایش مصرف انجام شده است، افزود: ما از همه سرمایه گذاران حمایت های لازم را انجام می دهیم و باورمان بر این است تا با استفاده از ظرفیت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل شیلات اردبیل: تولید آبزیان با تنوع گونه ها رویکرد اصلی است

مدیرکل شیلات اردبیل: تولید آبزیان با تنوع گونه ها رویکرد اصلی است