مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 18:512015-10-08بين الملل

استقبال معاون ظریف از حملات روسیه علیه تروریست ها در سوریه


معاون وزیر امور خارجه ایران از تصمیم رییس جمهور روسیه برای مبارزه با تروریسم در سوریه استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: از تصمیم رییس جمهور روسیه برای مبارزه جدی با تروریسم در سوریه و احتمالا در آینده در عراق استقبال می کنیم.

امیرعبداللهیان افزود: اولا تصمیم مسکو برای عملیات نظامی در سوریه به درخواست دولت سوریه زمانی اتخاذ شد که بعد از گذشت نزدیک به یک سال، آمریکا و ائتلافی که برای مبارزه با داعش تشکیل داده بودند، عملا در سوریه هیچ اقدام موثری انجام ندادند.

وی گفت: به علت پیامدهای نامطلوب توسعه تروریسم، گسترش فعالیت های داعش در سوریه و پیامدهای نامطلوب آن بر کشورهای همسایه و بر کل منطقه، ما همواره در رایزنی هایی که با مسکو داشته ایم به عنوان کشور پیشگام در مبارزه با تروریسم در سوریه، در عراق و در هر کشوری که در منطقه مورد تهدید تروریستی قرار گیرد، همواره روسیه را به اینکه باید اقدام موثر و جدی برای مبارزه با تروریسم در منطقه داشته باشد تشویق کرده ایم.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران به اقدامات موثر خود برای کمک به دولت و مردم سوریه و دولت و مردم عراق در مبارزه با تروریسم ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال معاون ظریف از حملات روسیه علیه تروریست ها در سوریه

استقبال معاون ظریف از حملات روسیه علیه تروریست ها در سوریه