مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 18:462015-10-08اقتصادي

صنایع مزاحم در اردبیل ساماندهی می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل آمادگی لازم را در زمینه جمع بندی و ساماندهی صنایع مزاحم در سطح استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابراهیم فریدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک و ناحیه صنعتی پارس آباد اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی استان آمادگی لازم را در زمینه جمع بندی و ساماندهی صنایع مزاحم در استان دارد تا از این طریق بتوانیم به رونق صنایع واقعی در استان کمک کنیم.

وی با اشاره به روند اجرایی ناحیه صنعتی پارس آباد بیان کرد: انتظار می رود سرمایه گذاران از فرصت ها و مشوق های تعیین شده برای سرمایه گذاری صنعتی با تسهیلات ویژه و حمایت های واگذاری زمین و وام های بانکی استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های لازم فرماندار شهرستان پارس آباد در زمینه شهرک صنعتی شهرستان افزود: پارس آباد بهترین مکان برای سرمایه گذاری در بخش تولیدی و صنعتی بوده که باید با اطلاع رسانی های لازم زمینه این امر را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این نشست با اشاره به ناحیه صنعتی شهرستان گفت: ناحیه صنعتی پارس آباد در 100 هکتار زمین با امکانات آب، برق، تلفن و زیرسازی و جدولگذاری به سرمایه گذاران واگذارمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع مزاحم در اردبیل ساماندهی می شوند

صنایع مزاحم در اردبیل ساماندهی می شوند