مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 10:112015-10-08دانش

خوابگاه پاییزی کارگران ساختمان یا خوابگاه دانشجویان دختر


فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج در واکنش به آواره بودن نزدیک به 100 دانشجوی دختر خوابگاهی، گفت: خوابگاه دانشجویان دانشگاه یاسوج، آغاز سال تحصیلی میزبان کارگرها است؛ - نه دانشجوان! حمید آذربو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، "به وضعیت نامساعد اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و گفت: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، یکی از با ظرفیت ترین استعدادهای دانشجویی کشور را دارد که می تواند در سطح ملی و بین المللی خود را نشان دهد؛ به طوری که در جشنواره های علمی مختلف این را به اثبات رساند.

وی داشتن آرامش روحی را زمینه مهمی در کسب موفقیت های علمی دانست و گفت: یک دانشجو باید آرامش روحی، ذهنی و جسمی داشته باشد تا بتواند استعداد بالقوه خود را بالفعل کند؛ به عبارتی دیگر امکانات رفاهی باید به نحوی برای آنها فراهم شود که دانشجویان دچار تشویش نشوند.

مسئول سابق چند نشریه دانشجویی در دانشگاه یاسوج از وضعیت نامساعد رفاهی در دانشگاه یاسوج گلایه کرد و گفت: شرایط رفاهی در خور شأن دانشجویان دانشگاه یاسوج، در این دانشگاه فراهم نیست که مستنداتش را به صورت میدانی در دانشگاه می توان مشاهده کرد.

آذربو یکی از مصادیق امکانات رفاهی ضعیف در دانشگاه را وضعیت بد سرویس دهی اتوبوس ها دانست و گفت: اتوبوس های دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه پاییزی کارگران ساختمان یا خوابگاه دانشجویان دختر

خوابگاه پاییزی کارگران ساختمان یا خوابگاه دانشجویان دختر