مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 00:112015-10-07سياسي

آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی «شجره طوبی» برگزار شد


آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی «شجره طوبی» صبح امروز، 15 مهرماه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

- آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی شجره طوبی صبح امروز، 15 مهرماه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی مطالعات زنان و خانواده شجره طوبی صبح امروز، 15 مهرماه با حضور 16 نفر از زنان فرهیخته و فعالان مؤسسات مردم نهاد از کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش، به همت اداره کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدا، صدیقه حجازی، مدیرکل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گفت: بزرگ ترین هدف ما در این سازمان به ویژه در بخش زنان، ایجاد تعامل و آشنایی بین زنان فرهیخته ایران و جهان به ویژه جهان اسلام است.

وی، اظهار کرد: همانطور که خداوند متعال بقای نسل آینده و حفظ هویت و میراث فرهنگی را در وجود زن و هویت زن قرار داده است، در این دوره و در شرایط حساس جهان امروز که با مسایل فرهنگی مواجه هستیم، بالطبع وظیفه فرزندپروری و انتقال عقاید فرهنگی به نسل های آینده از وظایف مهم زنان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی «شجره طوبی» برگزار شد

آیین افتتاحیه ششمین دوره دانش افزایی «شجره طوبی» برگزار شد