مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 00:062015-10-07اقتصادي

افزایش مجدد قیمت مسکن مهر پردیس بدون ابلاغ در حال اجراست


مدیر سابق کارگروه دستورالعمل شماره 3 افزایش قیمت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی با بیان این که افزایش مجدد قیمت مسکن مهر پردیس بدون ابلاغ در حال اجراست، - گفت:شرکت عمران بدون اخذ مجوز مصوبه شورای عالی مسکن یا وزارت راه، اقدام به افزایش قیمت کرده است.

سیامک جوانبخت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، اظهار کرد: در فاز3 که آغاز ساخت آن سال 88 بوده از محل دستورالعمل های شماره 1 و2 افزایش قیمت وزارت راه و شهرسازی ریالی به سازنده تعلق نگرفت، ولی با ابلاغ دستورالعمل شماره 3 این پروژه نیز مشمول افزایش قیمت شد.

وی با بیان این که اوایل سال گذشته رقمی حدود 230000 ریال (23 هزار تومان) برای هر مترمربع واحدهای مسکن مهر فاز 3 تعیین شد، تصریح کرد: البته این رقم پس از کسر مبلغ جریمه برابر مفاد تفاهمنامه حدود 141000 ریال و خالص محاسبات به ازاء هرمترمربع 89000 ریال بوده که باید از متقاضیان دریافت می شد.

وی ادامه داد: با ابلاغ رقم کلی (23000 تومان) طی اطلاعیه شماره 46 شرکت عمران پردیس، متقاضیان مجبور به پرداخت 2.

5 برابری رقم خالص شدند.

وی یادآور شد: پیرو همین موضوع و بی نتیجه ماندن اعتراضات وپیگیری های بعضی از نهادها مجدد طی چندماه پس از آن اطلاعیه جهت تحویل واحد ها وپس از تغییر مدیریتی در این شهر، به یکباره رقمی حدود 670000 ریال برای افزایش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجدد قیمت مسکن مهر پردیس بدون ابلاغ در حال اجراست

افزایش مجدد قیمت مسکن مهر پردیس بدون ابلاغ در حال اجراست