مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 23:212015-10-07سياسي

معاون استاندار کرمانشاه: مجمع توسعه کرمانشاه نباید محدود به اعضای رسمی شود


معاون امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استاندار کرمانشاه گفت: مجمع توسعه استان نباید محدود به اعضای رسمی شود و باید از ظرفیت سایرین نیز استفاده کرد.

- " از کرمانشاه، هدایت حاتمی عصر امروز در نشست مجمع توسعه استان کرمانشاه اظهار کرد: این مجمع با داشتن یک ساختار کارآمد در راستای رسالت خود می تواند بسیار اثرگذار باشد.

معاون امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجمع توسعه نقش بینابینی دارد، گفت: در این مجمع باید نیازها و پتانسیل های استان با یکدیگر تطبیق پیدا کنند.

به گفته وی، مرکز هم اندیشی موجود در استان اقدامات خوبی در راستای توسعه این استان انجام داده است که می توان با ایجاد تعامل بین این مرکز و مجمع مشورتی توسعه به رشد بالاتری رسید.

حاتمی بر افزایش ارتباط بین نخبگان استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر یک اختلال ارتباطی بین نخبگان استان وجود دارد که باید با رفع آن به ارائه برنامه هایی برای برنامه ششم توسعه پرداخت.

وی با بیان اینکه مجمع نباید محدود به اعضای رسمی شود، اظهار کرد: برگزاری این نشست ها باید منظم باشد و زمان مشخصی برای آن در نظر گرفته شود.

معاون امور هماهنگی و توسعه منطقه ای استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد یک سایت رسمی و دو طرفه برای دریافت نظرات مخاطبان ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کرمانشاه: مجمع توسعه کرمانشاه نباید محدود به اعضای رسمی شود

معاون استاندار کرمانشاه: مجمع توسعه کرمانشاه نباید محدود به اعضای رسمی شود