مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 23:202015-10-07سياسي

بانک:برخی در مقابل جریان برجام ایستاده اند


رییس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران گفت: امروز اوضاع کشور تغییر کرده اما عده ای سعی دارند با سنگ اندازی وضعیت کشور را به شرایط قبل از سال 92 برگردانند؛ - لذا اگر به دنبال منافع و امنیت کشورند درمقابل جریان برجام انتقادهای خود را مطرح کنند و مسیر نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک آذربایجان غربی مرتضی بانک در اولین همایش بزرگ حزب اعتدال و توسعه درآذربایجان غربی اظهار کرد: هدف اصلی همه فعالیت های سیاسی و نقطه عطف اقدامات تشکل های سیاسی رسیدن به اهداف اصلی و راهبردی کلان کشوری است و باید همه در این چارچوب با همکاری و هم افزایی برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کنیم.

وی با بیان این که عده ای سعی دارند با تفرقه انگیزی مانع از رسیدن اهداف کلان دولتی شوند اظهار کرد: به این دشمنان اجازه نخواهیم داد به هدف خود برسند.

با همت و تدبیر،با برنامه و انسجام، با درک شرایط سیاسی کشور شاهد انسجام در چارچوب های ساختاری تشکیلاتی بهتر از گذشته خواهیم بود.

وی با بیان این که تفرقه و عدم انسجام به هیچ وجه قابل قبول نیست افزود: کشور دارای امکانات وسیع و نیروی انسانی متخصص بوده و با هدایت های مقام معظم رهبری و همدلی و هم زبانی مسئولین می توان توسعه کشور را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک:برخی در مقابل جریان برجام ایستاده اند

بانک:برخی در مقابل جریان برجام ایستاده اند