مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 22:202015-10-07ورزشي

معاون وزیر ورزش:اجازه نمی دهیم اردوی تیم های المپیکی به دلایل مالی آسیب ببینند


معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان تاکید دارد که اجازه ندهیم اردوهای تیم های المپیکی به دلیل مسائل مالی دچار آسیب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ سید مناف هاشمی در پایان جلسه ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک افزود: جلسه خوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن اینکه معصومی راد از سازمان مدیریت و برنامه ریزی امروز به عنوان میهمان ویژه در جلسه ما حضور داشت.

وی افزود : امروز در خصوص مشکلات فدراسیون ها مسائلی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد درتخصیص بخش سوم بودجه به فدراسیون ها سرعت بیشتری داشته باشیم، ضمن اینکه وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد اجازه ندهیم اردوهای تیم های المپیکی به دلیل مسائل مالی دچار آسیب شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: ما باید در این یکسال باقی مانده تا المپیک و پارالمپیک تلاش کنیم که جایگاه ایران در این رقابتها ارتقا پیدا کند.

هاشمی در خصوص اعتبارات فدراسیون ها گفت: تا پایان شهریور ماه 60 درصد از اعتبارات را پرداخت کرده ایم و تلاش می کنیم تا چند هفته آینده این عدد به 65 تا 70 درصد برسد تا فدراسیون های المپیکی مشکلی از بابت کسب سهمیه و برگزاری اردوها نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ورزش:اجازه نمی دهیم اردوی تیم های المپیکی به دلایل مالی آسیب ببینند

معاون وزیر ورزش:اجازه نمی دهیم اردوی تیم های المپیکی به دلایل مالی آسیب ببینند