مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 20:312015-10-07سياسي

قدردانی از پروفسور مجید سمیعی به عنوان هیئت علمی افتخاری و شهروند افتخاری


از پروفسور مجید سمیعی به عنوان هیئت علمی افتخاری و شهروند افتخاری تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، دکتر موسوی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از پروفسور مجید سمیعی به عنوان هیئت علمی افتخاری و شهروند افتخاری در مراسم سخنرانی پروفسور سمیعی در خصوص گسترش مرز های دانش در دوران پسا تحریم در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی کرد.

متن لوح اهدایی رییس دانشگاه به پروفسور سمیعی به شرح زیر می باشد: دانشمند عالیقدر جناب آقای پروفسور مجید سمیعی با سلام احترام بی تردید پیشرفت های ارزنده و چشمگیر ایران اسلامی مرهون تلاش و زحمات مردان بزرگ و سخت کوش و وارسته ای است که با همت و اندیشه والایشان موجبات افتخار و اقتدار ایران زمین را در عرصه های مختلف بین المللی رقم زده اند.

با کمال مسرّت مفتخر است که به پیشنهاد اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان و نیز به پاس سالها خدمات ارزشمند علمی حضرتعالی که بحق از ذخایر و مفاخر گرانقدر ایران عزیز می باشید، مقام عضویت هیئت علمی افتخاری دانشگاه علوم پزشکی همدان را تقدیم آن دانشمند فرزانه نمایم .

امید است که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف )، جامعه دانشگاهی ایران اسلامی بیش از همیشه از شمع وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از پروفسور مجید سمیعی به عنوان هیئت علمی افتخاری و شهروند افتخاری

قدردانی از پروفسور مجید سمیعی به عنوان هیئت علمی افتخاری و شهروند افتخاری