مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 20:062015-10-07سياسي

قرآن کریم می تواند مرجع داوری و رفع اختلاف های ملل قرار گیرد


مرجع عالیقدرتقلید در پیام خود به مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد گفت: قرآن نظیر حاکم و داور آگاه می تواند مرجع داوری و رفع اختلاف های ملل قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله جعفر سبحانی در پیامی که ظهر امروز همزمان با آغاز مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه ای کشور در مشهد قرائت شد، اظهار کرد: باید در کنار توجه به صوت و قرائت قرآن مفاهیم این کتاب الهی جزو علوم و معارف ما قرار گیرد، یکی از اوصاف مهم قرآن هدایتگر جاودانه انسان ها است و این هدایتگری تنها با معجزه جاودانه کتاب قرآن محقق می شود.

وی همچنین از قرآن به عنوان معارف و اصول عقاید یاد کرد و گفت: پیوسته مسلمانان تمام معارف خود را از آن اخذ می کنند و اساس این کتاب الهی را فطرت تشکیل می دهد و قوانین فردی و اجتماعی آن آنچنان مستحکم و استوار است که با همه تمدنها سازگار می باشد.

این مرجع عالیقدر تقلید افزود: اگر بناست تورات تحریف شده به صورت تورات صحیح و انجیل دست خورده به صورت انجیل واقعی در آید باید معارف و فطرت انبیاء طبق قرآن در آنها تنظیم و ارائه شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد: قرآن به عنوان محور اتحاد میان مسلمان، بهترین مرجع رفع اختلاف های حرفه ای، گروهی و همچنین هدایتگر انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم می تواند مرجع داوری و رفع اختلاف های ملل قرار گیرد

قرآن کریم می تواند مرجع داوری و رفع اختلاف های ملل قرار گیرد