مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 20:002015-10-07بين الملل

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/1


شمار متعددی از منابع خبری از جمله سی ان ان عربی در تاریخ بیست و سوم سپتامبر (یک مهر ) پیش از وقوع فاجعه منا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی (واس ) اعلام کرده بودند مرکز فرماندهی و کنترل امنیت حج عربستان ، تاکید کرد: شمار دوربین های دیجیتال با دقت و وضوح بالا برای برپایی موفق مناسک حج ، امسال به هفت هزار دوربین رسیده است.

مرکز فرماندهی و کنترل امنیت حج تاکید کرد: شمار دوربین های مدار بسته مورد استفاده در بخش کنترل تصویری نظارت بر امنیت و حرکت حجاج در حرمین (مسجد الحرام و مسجد النبی) و مشاعر مقدسه( منا و عرفات) ، به هفت هزار دوربین دیجیتال با دقت و وضوح بالا افزایش یافته است ، این در حالی که تعداد این دوربین ها در دو سال گذشته ، چهار هزار و دویست دوربین بوده است.

به نوشته این پایگاه ها به نقل از خبرگزاری عربستان (واس)، این دوربین ها نشان دهنده توان و قدرت این مرکز (فرماندهی و کنترل امنیت حج) در پیگیری و کنترل همه موارد و مهم ترین اشکالات و ملاحظات و پیش بینی آن قبل از وقوع است.

به نوشته این خبرگزاری ، این دوربین ها بر اساس شاخص ها و ضوابط مشخص در پایگاههای مختلفی در داخل و اطراف حرمین(مسجد الحرام و مسجد النبی) نصب شده است به طوری که دو هزار دوربین در بخش طرح توسعه حرم و پنج هزار دوربین نیز در بقیه مناطق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/1

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/1