مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 19:462015-10-07اجتماعي

سرمایه گذاری ها در حوزه کودک و نوجوان هرمزگان هدفمند شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: فعالیت های صورت گرفته در رابطه با کودک منسجم و هدفمند شود تا برخی ها سرمایه گذاری در این خصوص را هزینه قلمداد نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بندرعباس، ناهید سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوران کودکی آغاز رشد هر انسانی است اظهار داشت: انسان در دوران کودکی بیش از هر دوره دیگری نیاز به توجه و رعایت حقوق انسانی دارد، کودک نیز باید مهارت های لازم را برای رفع نیازهای اساسی خود فرا بگیرد.

وی افزود: آنچه از مفاهیم دینی برمی آید کودک دارای مراحل رشد است که باید این گام های تربیتی با آگاهی و در محیط سالم برداشته شود تا استعدادهای نهفته آن ازقوه به فعل تبدیل شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ابراز داشت: در این زمان نه تنها رعایت حقوق کودک به عنوان تکلیف برعهده پدر و مادر است بلکه کلیه اقشار جامعه نیز با نظارت بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر باید نسبت به احقاق حق این شهروندان اقدام و جلو هرگونه آسیبی را بگیرند.

سلیمانی هفته کودک را بهانه ای برای کلیه دست اندرکاران و مسئولان فهیم و آگاه عنوان کرد که بار دیگر با نگاهی نو و جدید نسبت به حقوق کودکان و توسعه آن حساس شوند و دست به اقدام همه جانبه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ها در حوزه کودک و نوجوان هرمزگان هدفمند شود

سرمایه گذاری ها در حوزه کودک و نوجوان هرمزگان هدفمند شود