مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 19:412015-10-07فرهنگي

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل: ظرفیت هنرهای تجسمی در اردبیل بسیار بالاست


مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: ظرفیت های خوب هنرهای تجسمی زمینه ای را فراهم کرده تا علاقمندان و مخاطبان بی شماری در بهره گیری از این هنر پای کار بیایند.

- " از اردبیل، رحمان مجرد عصر امروز در نشست با جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی در اردبیل با اعلام برنامه های برگزار شده در 6 ماهه نخست سال 94 در واحد هنرهای تجسمی، اظهار کرد: با توجه به رسالت حوزه هنری مبنی بر روزآمد کردن هنر بر دو بنیان اصلی هویت اسلامی، انقلابی و هویت ایرانی وظیفه ما حمایت از هنرمندان و جریان های هنری فاخر و ارزشی است.

وی تصریح کرد: حوزه هنری در راستای حمایت از هنرمندان و جریان های هنری فاخر از اواخر سال گذشته کارهای مقدماتی و هماهنگی های لازم در مورد برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها، کارگاه های تولید اثر، پاتوق های هنری و.

را شروع کرده و با همه دشواری و کمبودها توانسته با دریافت جوایز و افتخارات مختلف در عرصه بین المللی و ملی خالق آثار متنوعی باشد که روح حماسه، جهاد و ارزش های ناب اسلامی را با زبانی هنرمندانه بیان می کند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری موفق به برگزاری هشت عنوان نمایشگاه در سطح استان شده ایم که شامل نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی بانوان هنرمند استان اردبیل، نمایشگاه آثار تجسمی جانبازان بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل: ظرفیت هنرهای تجسمی در اردبیل بسیار بالاست

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل: ظرفیت هنرهای تجسمی در اردبیل بسیار بالاست