مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 18:512015-10-07سياسي

از دانشگاه مفید پیکر دکتر قربان نیا از جانباختگان فاجعه منا فردا تشییع می شود


پیکر دکتر ناصر قربان نیا از اساتید برجسته حقوق بین الملل که در فاجعه منا دعوت حق را لبیک گفت صبح پنجشنبه از دانشگاه مفید به سمت حرم حضرت معصومه تشییع می شود.

- " از قم، دکتر ناصر قربان نیا از اساتید برجسته حقوق بشر و معاون پژوهشی دانشگاه مفید بود که عمر خویش را صرف علم اندوزی و علم آموزی کرد.

وی مقالات و کتب گوناگونی را از خود برجای گذاشت که در این راستا می توان به کتبی مانند کتاب اخلاق و حقوق بین الملل و عدالت حقوقی اشاره کرد که این تالیفات ارزشمند در جشنواره کتاب سال 79 و جشنواره کتاب سال 82 رتبه های نخست و دوم این جشنواره ها را به خود اختصاص داده است.

قربان نیا که قلمی شیوا در نگارش مقالات علمی داشت بیش از 50 مقاله به رشته تحریر در آورد که در مجلات معتبر علمی به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی به چاپ رسیده است.

وی نه تنها در علوم حوزوی با رتبه های برتر به کسب علم و دانش پرداخت بلکه در رشته های فلسفه و حقوق بین الملل نیز تحصیل کرد و موفق به اخذ دکترا شد.

دکتر ناصر قربان نیا معاون پژوهشی دانشگاه مفید قم و استاد حقوق بشر از زمره کسانی بود که نامش در فاجعه منا در لیست مفقودین قرار گرفت و بنابر اطلاع بعثه رهبر معظم انقلاب 9 مهر ماه سال جاری نامش در لیست جانباختگان قرار گرفت و در سومین پرواز مسافران الی الله پیکر مطهرش به خاک میهن آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دانشگاه مفید پیکر دکتر قربان نیا از جانباختگان فاجعه منا فردا تشییع می شود

از دانشگاه مفید پیکر دکتر قربان نیا از جانباختگان فاجعه منا فردا تشییع می شود