مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 18:512015-10-07اجتماعي

فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ترافیکی در اقشار مختلف اجتماعی فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با حضور جمعی از مسئولان محلی آیین افتتاح فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک در محل پارک بزرگ این شهرستان، برگزار شد.

سعید رحیمی در این مراسم، اظهار داشت: توجه به رشد فرهنگ آموزش های ترافیکی به دانش آموزان، به عنوان اقشار مهم و سرمایه های اجتماعی جامعه، یک نیاز مهم عمومی است.

وی گفت: توجه به رشد و گسترش آموزش های فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان، ضمن انتقال و ترویج مناسب این فرهنگ، جامعه را از خطرهای احتمالی فرهنگ غلط ترافیکی و گسترش آسیب های مالی و انسانی آن به دور خواهد نگاه داشت .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ترافیکی در اقشار مختلف اجتماعی فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد.

وی افزود: شهرک ترافیکی اندیمشک با هدف آشنایی مطلوب دانش آموزان مقطع ابتدایی و نو آموزان مهدک کودک های شهرستان با فرهنگ صحیح رانندگی و ترافیکی طراحی و به بهره برداری رسیده است.

رحیمی بیان کرد: با افتتاح فاز دوم این شهرک در شهرستان به مناسب هفته نیروی انتظامی، کار شناسان راهنمایی و رانندگی با نحوی مطلوب به ارائه خدمات ترافیکی به دانش آموزان اندیمشک خواهند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد

فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد