مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 18:462015-10-07سياسي

فرمانده سابق ناحیه مقاومت شاهرود: عوامل مقصر در فاجعه منا محاکمه شوند


فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: فاجعه منا باید با کمیته حقیقت یاب متشکل از کشورهای اسلامی بررسی و واکاوی شود و عوامل مقصر در این جریان محاکمه شوند.

- " از شاهرود، حسین ابوترابی عصر امروز در نشست بصیرتی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که به همت پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری در مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت جان باختن حاجیان در منا با بیان اینکه این فاجعه باید واکاوی شود، اظهار کرد: فاجعه منا باید با کمیته حقیقت یاب متشکل از کشورهای اسلامی بررسی و واکاوی شود و عوامل مقصر در این جریان محاکمه شوند و دولت سعودی نیز جوابگو باشد.

وی افزود: جوامع اسلامی باید در این عرصه وارد شوند و این درخواست را داشته باشند که دولت سعودی پاسخگو باشد؛ آنها که خود را خادمین حرمین می دانند، باید پاسخگوی این موضوع باشند، هر چند آن ها متأسفانه فقط حرف می زنند و در عمل، اسلام آمریکایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در روز عید قربان امسال در حج تمتع، به دلیل بی کفایتی و سوءمدیریت رژیم آل سعود بیش از 4 هزار و 500 زائر بیت الله الحرام با لباس احرام از 30 کشور جهان اسلام و البته ایران در حالی که ذکر یا حسین (ع) و یا ابوالفضل (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سابق ناحیه مقاومت شاهرود: عوامل مقصر در فاجعه منا محاکمه شوند

فرمانده سابق ناحیه مقاومت شاهرود: عوامل مقصر در فاجعه منا محاکمه شوند