مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 17:362015-10-07دانش

رییس دانشگاه لرستان خبر داد وجود 50 رشته دکترا در دانشگاه لرستان


در حال حاضر 50 رشته دکترا در دانشگاه لرستان وجود دارد.

- " از خرم آباد، خسرو عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها اظهار داشت: دانشگاه لرستان در حال حاضر با هشت هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی 47رشته دکترا دو رشته دکترای پردیس با 500 دانشجوی دکترا مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه امسال 112 دانشجوی دکترا در دانشگاه لرستان پذیرش شده است، افزود: در مقطع ارشد 79 رشته با 371 دانشجو روزانه و 71 دانشجو در پردیس پذیرش شده اند.

رییس دانشگاه لرستان گفت: در رشته کارشناسی بیش از 40 رشته وجود دارد و چهار مرکز اقماری داریم با مجموع دانشجویان اقماری و دانشگاه لرستان حدود یک هزار و 800 دانشجو امسال پذیرش شده است که 600 دانشجو در مراکز اقماری و یک هزار و 200 نفر در مرکز لرستان پذیرش شده است.

این مسئول عنوان کرد: امسال 20 درصد کاهش پذیرش دانشجوی کارشناسی داشته ایم، ولی در ارشد و دکترا رشد 10 درصدی پذیرش بوده است.

رییس دانشگاه لرستان گفت: در چند سال اخیر تلاش وزارت علوم بر کیفیت افزایی دانشگاه است، از این رو یکی از این کیفیت افزایی مقوله جذب هیئت علمی با ویژگی های برجسته است.

عزیزی تصریح کرد: یکی از زیرساخت های کیفیت جذب هیئت علمی است که در حال حاضر دانشگاه لرستان دارای 36 دانشیار، پنج استاد تمام و 257


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه لرستان خبر داد وجود 50 رشته دکترا در دانشگاه لرستان

رییس دانشگاه لرستان خبر داد وجود 50 رشته دکترا در دانشگاه لرستان