مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 15:362015-10-07سياسي

مشکل تأمین تجهیزات استراتژیک بندر رجایی با لغو تحریم ها برطرف می شود


مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پیگیری های صورت گرفته به منظور رفع موانع تأمین تجهیزات استراتژیک این بندر با لغو تحریم ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "علی اکبر حاجی محمدی" در حاشیه بازدید از امکانات بندر شهیدرجایی هدف از سفر خود به استان هرمزگان را بررسی مصوبات و تعهدات سفر کاروان تدبیر و امید در سال 92 به این استان عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله این تعهدات، اجرای بخش نخست فاز 3 طرح توسعه بندر شهید رجایی است.

وی ادامه داد: تأمین تجهیزات استراتژیک فاز 2 طرح توسعه بندر شهید رجایی در گذشته با موانعی روبرو شده بود که با لغو تحریم ها امیدواریم این مشکل مرتفع شود.

به گفته مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، در زمینه خرید این تجهیزات یک سری محدودیت ها و مسائل مالی نیز وجود دارد که دولت پیگیر تأمین کردن آن است.

حاجی محمدی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی بخش نخست فاز 3 طرح توسعه بندر شهید رجای، خاطرنشان کرد: این پروژه که علاوه بر عواید استانی، منافع زیادی برای اقتصاد کشور به همراه دارد، تاکنون پیشرفت های خوبی داشته و دولت نیز در این زمینه به تعهدات خود عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین تجهیزات استراتژیک بندر رجایی با لغو تحریم ها برطرف می شود

مشکل تأمین تجهیزات استراتژیک بندر رجایی با لغو تحریم ها برطرف می شود