مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-07اقتصادي

راه اندازی واحدهای تولید نان استاندارد در استان قزوین


با راه اندازی پنج واحد نانوایی که نان استاندارد تولید می کنند این کار برای نخستین بار در استان قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در مراسم روز جهانی استاندارد در قزوین، اظهار داشت: فرهنگ استاندارد باید در تمامی حوزه ها در بین مردم نهادینه شده و تنها به حوزه صنعت اکتفا نشود.

وی با بیان اینکه استانداردسازی کالاها و ارئه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در راستای داشتن یک جامعه خوب در گرو داشتن یک زندگی خوب بوده که باد کیفیت زندگی مردم در قزوین را ارتقا بخشید.

استاندار قزوین با توجه به اهمیت استانداردسازی محصولات در حوزه سلامت می توان این حوزه توسط کارشناسان و صاحب نظران مورد مطالعه قرار گیرد، عنوان کرد: باید شاخصه های ارزیابی محصولات موجود در رابطه با استاندارد را ارتقاء داد.

روزبه با بیان اینکه مدیرکل استاندارد قزوین در راستای ارتقای شاخص های استاندارد در واحدهای تولیدی و به ویژه حوزه غذا و دارو باید پیش قدم شود، گفت: با پیشگامی وی استانداری نیز حمایت های لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش شاخص های استانداردسازی در استان قزوین می توان سلامت جامعه را ارتقاء داد، خاطرنشان کرد: با این کار می توان بسیاری از بیماری ها را در بین مردم استان قزوین کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحدهای تولید نان استاندارد در استان قزوین

راه اندازی واحدهای تولید نان استاندارد در استان قزوین