مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-07اقتصادي

عمده صادرات استان سمنان به کشورهای عراق و افغانستان است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان عمده صادرات این استان در چند سال اخیر، تنها محدود به چند کشور نظیر عراق و افغانستان بوده است، - گفت: باید به دنبال افزایش بازارهای هدف هم در واردات و هم در صادرات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اصغر جمعه ای رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، اظهار داشت: در سطح استان سمنان بیش از 2000 واحد فعال صنعتی و تولیدی داریم که عمدتاً در زمره صنایع کوچک و متوسط قرار می گیرند.

وی بابیان اینکه یکی از دلایل موفقیت بخش صنعت و تولید در استان سمنان کوتاه شدن دست دولت از آن است، افزود: استان سمنان تقریباً هیچ واحد صنعتی و تولیدی دولتی ندارد و این تضمین موفقیت واحدهای صنعتی و تولیدی است.

جمعه ای با اشاره بر اینکه متأسفانه سال گذشته و 6 ماه نخست امسال سیر نزولی صادرات و واردات در استان آغازشده، گفت: تا سال گذشته همواره صادرات و واردات در استان سمنان روند رو به افزایشی داشته است، با توجه به اینکه عمده واردات استان نیز مواد اولیه کارخانه ها و واحدهای تولیدی بوده و نه کالاهای لوکس مصرفی، جای بسی نگرانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده صادرات استان سمنان به کشورهای عراق و افغانستان است

عمده صادرات استان سمنان به کشورهای عراق و افغانستان است