مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 14:012015-10-07دانش

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران برگزار شد


گردهمایی ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو "از ساری، گردهمایی ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران با حضور مسئولان و مدیران دانشگاهی و با حضور حدود 900 نفر از دانشجویان پسر در دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور دانشجویان پسر آغاز شده است، دانشجویان ورودی جدید ضمن دیدن کلیپی از روند ثبت نام دانشجویان در آغاز سال تحصیلی جدید و نیز اجرای زنده موسیقی سنتی، به سخنان مسئولان دانشگاهی گوش دادند.

اصغری آقمشهدی، سرپرست دانشگاه مازندران؛ حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران؛ میردار، معاون آموزشی دانشگاه؛ نوذری، معاون اداری و مالی دانشگاه؛ دیانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این گردهمایی بزرگ دانشجویی حضور داشتند.

در حاشیه مراسم نیز، تشکل های مختلف دانشگاه اعم از بسیج دانشجویی، کانون شهدا، انجمن اسلامی و تشکل ایرانیان نیز با ایجاد غرفه هایی به معرفی تشکل خود پرداختند و برای جذب دانشجویان تلاش و تبلیغ می کردند.

دکتر کوروش نوذری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: دانشجویان نقش بی بدیلی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه دارند و این دانشگاه برپایه اعتماد به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران برگزار شد

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران برگزار شد