مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-07ورزشي

با کسب اکثریت آراء برخورداری رییس هیئت کاراته استان قم شد


اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم امروز رییس جدید این هیئت ورزشی را برای مدت چهار سال انتخاب کردند.

- " از قم، در طول نزدیک به 15 ماهی که از جدایی حسن عابدی از ریاست کاراته استان قم می گذرد تا مجمع امروز که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد، علیرضا برخورداری دبیر و نایب رییس سابق این هیئت مسئولیت سرپرست هیئت کاراته قم را عهده دار بود.

به هر حال مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم امروز ‏ چهارشنبه پانزدهم مهرماه به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد و اعضای حاضر در مجمع با آرای خود علیرضا برخورداری سرپرست این هیئت را برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید انتخاب کردند.

این مجمع امروز در حالی برگزار شد که خانواده کاراته از ابتدا تا انتهای آن چشم انتظار نتایج آرا بودند و سرانجام علیرضا برخورداری با کسب 11 رای از مجموع 16 رای انداخته شده به گلدان انتخابات، برای مدت چهار سال سکاندار ریاست هیئت کاراته استان قم شد.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم امروز با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان رییس مجمع و خانم شاه محمدی نائب رییس فدراسیون کاراته به عنوان نائب رییس این مجمع انتخاباتی برگزار شد و رییس جدید هیئت کاراته قم را انتخاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب اکثریت آراء برخورداری رییس هیئت کاراته استان قم شد

با کسب اکثریت آراء برخورداری رییس هیئت کاراته استان قم شد