مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-07ورزشي

عباسی: فرهاد کاظمی تنها گزینه هدایت سیاه جامگان است


فرهاد کاظمی تنها گزینه هدایت سیاه جامگان است و همچنان منتظر پاسخ استعلام وی هستیم.

- محمد رضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" در مورد آخرین وضعیت سیاه جامگان ابومسلم و سرنوشت سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی در باشگاه وجود ندارد و امروز عصر به احتمال زیاد برای ثبت قرارداد فرهاد کاظمی اقدام می کنیم که پس از آن شنبه یا یکشنبه قرار است به تهران برویم و قرارداد کاظمی را در سازمان لیگ ثبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ابومسلم خراسان افزود: تنها انتخاب ما فرهاد کاظمی است و ما با وی به توافق نهایی رسیده ایم چرا که او یک مربی حرفه ای است و این را بدانید که قرار نیست کسی جایگزین کاظمی شود.

وی بیان کرد: برای خودم بسیار جای تعجب دارد که چگونه است که فرهاد کاظمی می تواند در تیم های دیگری مربیگری کند اما در هنگامی که قرار است هدایت یک تیم مشهدی را برعهده بگیرد به مشکل می خورد؟! این مسئله بسیار تعجب آور است.

عباسی در پاسخ به این سوال که بالاخره نتیجه استعلام فرهاد کاظمی چه شد و اینکه تاکنون برای وی استعلام گرفته اید یا خیر؟ تصریح کرد: استعلام گرفته ایم اما تاکنون جوابی به ما داده نشده و منتظر جواب استعلام هستیم اما احتمالا تا عصر امروز پاسخ استعلام می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: فرهاد کاظمی تنها گزینه هدایت سیاه جامگان است

عباسی: فرهاد کاظمی تنها گزینه هدایت سیاه جامگان است