مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-07اجتماعي

کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: کشته شدگان حوادث رانندگی از 28 هزار نفر در سال 87 به 16 هزار و 800 نفر رسیده که این نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ ابوالفضل امیدی ظهر امروز در همایش همیاران پلیس در شهر اراک با اشاره به افزایش تعداد خودروها اظهار داشت: در سال 87 تعداد خودروها حدود 7 میلیون دستگاه بود که این تعداد در سال گذشته به حدود 16 میلیون دستگاه رسیده است.

وی افزود: کاهش تصادفات رانندگی از سال 87 تا 93 با توجه به افزایش تعداد خودروها نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد چرا که در سطح جاده ها و شهرها شاهد استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی و رعایت دیگر مقررات هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: هرچه آموزش ها بیشتر باشد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزایش یافته و همین امر سبب کاهش میزان تصادفات شده است.

سرهنگ امیدی بیان کرد: موضوع ترافیک و ایمنی در سطح جاده‎ها یک موضوع بین بخشی است که یک سازمان به تنهایی عهده دار تامین ان نیست و نمی ‏تواند به تنهایی آن را تامین کند، بنابراین نیاز است تا همدلی و تعامل سایر سازمان‎های مسئول شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد

کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی نشان از ارتقاء فرهنگ ترافیک دارد